معاون توسعه مدیریت ومنابع :

  •   نظارت بر نحوه انجام کلیه امور پرسنل از نظر رعایت کامل قوانین و مقررات و ضوابط مربوط.
  •  بررسی و تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان و انجام مراحل آموزش قبل و ضمن خدمت کارکنان و پیشنهاد لازم در این مورد به مرکز نوسازی و تحول اداری
  •  نظارت بر امور مختلف مربوط به مسائل حقوقی و قضائی
  • نظارت بر پرداخت و امضاء کلیه اسناد و چکهای مربوط به حقوق کارکنان، بازنشستگان، موظفیت و سایر هزینه های اداری برطبق قوانین و مقررات مربوطه در قالب اختیارات تفویضی
  • نظارت و هماهنگی اقدامات لازم به منظور تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی جاری و عمرانی دستگاه با واحدهای ذیربط وپیگیریهای لازم

 
رئیس امور اداری :
 

  •        انجام امور مربوط به استخدام
  •         صدور احکام پرسنلی (احکام سالیانه، انتصاب، ارتقاء، نقل و انتقال) و ...
  •        نظارت بر امر حضور و غیاب، مرخصی، ماموریت کارکنان
  •        نظارت بر آموزش کارکنان
  •         مراقبت برنامه ها و پرونده های پرسنلی و بازنشستگان و نیازهای تدارکاتی سازمان
  •         پاسخگویی به مکاتبات اداری مربوط به امور اداری

 
کارشناس امور اداری :
 

  •     تهیه پیش نویس نامه های اداری و انجام امور مربوط به امور اداری
  •     بایگانی پرسنلی
  •    انجام امور مربوط به بازنشستگان
  •    تهیه لیست حضور و غیاب روزانه، ماهانه و اعلام ذخیره مرخصی در پایان سال
  •    تهیه احکام مرخصی و بایگانی آن

 
 مسئول تدارکات و کارپردازی :

  •      رسیدگی به درخواستهای واصله و ارجاع به درخواستهای مربوط به مامور خرید رسیدگی به اسناد خرید و ...
  •      رسیدگی به تعمیرات جزئی و کلی امور ساختمانی، روشنایی، حرارتی و ...
  •      دریافت اقلام وارده به انبار پس از حصول اطمینان از مطابق آنها با مشخصات مندرج در برگ درخواست فاکتور خرید
  •      ارسال تقاضای کالا از انبار به اداره تدارکات
  •     صدور چک جهت خدمات انجام شده و ...


مسئول آموزش :

  • مطالعه و بررسی در زمینه روشهای های بهبود مدیریت و کاربرد آنها در برنامه ریزی آموزشی.
  •  بررسی و شناخت نیازهای آموزشی تخصصی مدیریت و امور اداری در سطوح مختلف شغلی در سازمان به منظوربرنامه ریزی و اجراء دوره آموزشی مربوط
  • تجزیه و تحلیل روشهای مختلف آموزشی و برنامه ریزی در زمینه انتخاب و دعوت از استادان و مربیان
  • انجام اقدامات لازم در زمینه پذیرش شرکت کنندگان و پیگیری در امر صدور گواهینامه پس از پایان هر دوره
  •   نظارت بر اجرای مطلوب دوره های مختلف آموزشی و ارزشیابی برنامه های آموزشی و مراحل مختلف دوره های  
  • مختلف اعم از بدو دوره تا پایان هردوره آموزشی

مسئول رفاه و تعاون:
 
  • انجام کلیه امور رفاهی کارکنان اعم از:
  • معرفی متقاضیان وام به بانکهای طرف قرارداد (وام قرض الحسنه و ضروری)
  • انجام امور خدمات درمانی، بیمه های تکمیلی و بیمه عمر و حوادث
  • انجام امور مربوط به استفاده پرسنل از تسهیلات ارائه شده از وزارت متبوع (زائرسرای مشهد مقدس، پلاژخزرآباد ساری،
  • هزینه های درمانی

 
کارشناس بودجه:
  •    تهیه و تنظیم بودجه اداره کل امور اقتصادی و دارایی  
  •    رسیدگی دقیق نسبت به اعتبارات پیشنهادی با توجه به ضوابط و تعیین نیازهای واقعی
  •     اقدام جهت تامین اعتبار مطالبات معوقه کارکنان و بازنشستگان
  •    درخواست وجه اعتبارات هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای از خزانه
  •    ثبت سندهای ابلاغ اعتبار و سندهای واریزی وجوه از خزانه و ثبت آنها در کامپیوتر
  •    تهیه فرمهای ماهیانه اعتبارات هزینه ای
 
 
 
انباردار:
 
  • دریافت اقلام وارده به انبار پس از حصول اطمینان ازمطابقت آنها با مشخصات مندرج در برگ درخواست یا برگ رسید کالاو یا فاکتور خرید
  • ثبت مشخصات اموال خریداری شده در دفاتر انبار و صدور قبض انبار که دارای شماره پیاپی است و ارسال یک نسخه ازاموال برای اموالی که به منظور واحد خاصی خریداری و مستقیماً به آنجا ارسال شده است قبض انبارجهت امین
  • مقابله مانده های دفتر انبار با موجودیهای واقعی انبار
  • صدور کالا از انبار با کسب مجوز از مقامات مجاز در مقابل حواله های انبار که دارای شماره پیاپی می باشد و تحویل کالا به امین اموال واحد استفاده کننده
  • استقرار کالاها در جای مناسب و صحیح در انبارها و مواظبت و نگهداری اقلام مطابق اصول انبارداری
 
حسابدار:
 
  •   ثبت برگه های محاسباتی
  •  صدور  چک و کنترل حسابهای بانکی
  •   انجام امور مربوط به سپرده، سایر منابع و درآمدها
 
مسئول حقوق و دستمزد:
 
  •    تنظیم اسناد حقوقی و مزایای شاغلین
  •    تنظیم اسناد حقوقی و مزایای بازنشستگان و موظفین
  •   هماهنگی و پاسخگویی در خصوص مسائل مربوط به سازمان بازنشستگی
  •   هماهنگی با سازمان تأمین اجتماعی و خدمات درمانی
 
امین اموال:
  
  • تهیه فهرست کامل اموال منقول ، غیرمنقول و اسقاط
  •  نصب فهرست اموال منقول به دیوار
  • نصب برچسب اموال و ثبت در دفاتر
  • رسیدگی به اسناد و بایگانی

کارشناس آمار و اطلاعات:
 
  •  تهیه طرحهای مختلف آماری به منظور تامین نیازهای اطلاعاتی وزارتخانه و پیگیری نحوه اجرای آنها
  • بررسی معیارها، طبقه بندی ها و جداول مورد نیاز
  • تهیه دستورالعمل مربوط به استخراج آمار
  •  مطالعه و بررسی و اظهار نظر درباره نشریات آماری مرتبط با وزارتخانه
  • بازبینی فنی پرسشنامه های تکمیل شده هر یک از طرحهای آماری و رفع نقص پرسشنامه ها
  • تهیه و بررسی گزارشات ماهانه تهیه شده حاوی پیشرفت کار، تجزیه تحلیل وتغییرات زمانی درباره هریک از موضوعات مورد بررسی حسب دستور مافوق.
  • طراحی و تنظیم چاپ متون گزارشات آماری طبق اصول و فنون مربوط به ارائه و انتشار
  • تهیه سالنامه، فصلنامه و ماهنامه آماری حسب نیاز
  • تهیه گزارشات لازم
  • انجام سایر امور مرتبط حسب دستور مقام مافوق.
^